szerda, február 03, 2010

Pepónál

Vasárnap voltunk kis Pepóéknál, aki anya szerint már nem is kicsi, hanem igazi nagyfiú lett, amióta nem láttuk őt. Utoljára nyár volt, amikor találkoztunk, úgyhogy jó volt végre velük lenni. Jól éreztük magunkat nagyon, jól ott is ragadtunk estig náluk.

Hétvégén annyi hó esett nálunk, amennyit már régen nem láttunk (legalábbis én még biztosan nem). :) Anyáék megpróbáltak kicsalni szánkózni, de könyörögni kellett, mire rá tudtak venni, hogy kimoccanjak és azt is csak úgy, hogy visszük a motort is. Így anya jobb híján húzta maga a szánkót, én meg próbáltam motorozni, ami nem volt egyszerű mutatvány a hatalmas hóban. Ettől persze kicsit dühös is voltam, de a sétából hazafelé végre rávettem magam, hogy anyával felüljek a szánkóra. Apa futott és húzott minket, bár nem voltunk túl könnyűek... :)

A héten még nem megyek bölcsibe, mert inkább kúrálunk engem itthon. A bölcsiben is mindenki betegeskedett, úgy látszik, ez egy ilyen időszak. Most apa oktatásra jár, így mamáék jönnek papával minden reggel és ők vigyáznak rám. Mondjuk én ezt nagyon élvezem, mert ilyenkor minden úgy van, ahogy én szeretném és rengeteget játszunk. :)

Nincsenek megjegyzések: