csütörtök, február 18, 2010

Hurrá, farsang!

Ma volt életem első farsangja, szuper buli volt! :)
Először is az történt a héten, hogy anya megkérte Irén mamát, varrjon nekem a kalapomhoz egy fekete "lepelt", hátha azt felveszem. Aztán Irén mama csinált nekem egy gyönyörűséges Zorro kollekciót! :) Volt benne lepel, felső és nadrág is, apától meg kaptam hozzá egy kardot. Amikor anya hazahozta, fel is próbáltam szépen és innentől kezdve 2 napig csak szurkolt a család, hogy a mai farsangon is hajlandó legyek felvenni. Félsiker volt, ugyanis a nadrág és a felső jöhetett, a kalap és a lepel viszont nem. De így is nagy szó volt, hogy felöltöztem egyáltalán. Először sokkot kaptam, amikor megláttam a rengeteg gyereket a bölcsiben, voltunk vagy 22-en, pedig általában 5-6 gyerek van együtt. Mindenkinek mindenféle szuper jelmeze volt! Jázmin cicának öltözött, Zalán sárkány volt, Zsombi mackó és Julcsi egy igazi túrórudi volt! :) Egész nap ettünk, táncoltunk, buliztunk, nagyon elfáradtunk, de szuper nap volt! Azt hiszem, mégiscsak szeretem ezt a farsang dolgot! :)

Nincsenek megjegyzések: