vasárnap, február 07, 2010

Hó-vonat

A hétvégén újra leesett a hó, úgyhogy lassan már tényleg térdig ér mindenhol, és még állítólag fog esni a héten. Szeretem a havat, jókat lehet bohóckodni benne és ma délelőtt meg is adtuk a módját rendesen apával és anyával. Kimentünk a kertbe, lapátoltunk, csináltunk angyalkát a hóba, aztán építettünk egy igazi nagy Gordont hóból, méghozzá pótkocsival együtt. Anya szerint alig vagyok "vonatfüggő", ha még a hóember helyett is hóvonatot kell nekem építeni. :) A végeredmény viszont tökéletes lett! Aztán Apa csinált nekem bunkert hóból, ami alatt át tudok mászkálni négykézláb és ezt is élveztem nagyon. Hógolyóztunk sokat, ami persze azt jelenti, hogy engem nem dobhat senki, én viszont mindenkit. A legviccesebb pont persze az volt, hogy Apát belelöktük a hóba, aki nagyokat esett annak érdekében, hogy mindannyian jól mulassunk. :) Sajnos Alexa nem volt most itthon, amit kivételesen nehezen tudtam megemészteni. El szokott menni Irén mamához, de most nem tetszett, hogy nincs itthon és egész hétvégén hangot is adtam ennek a dolognak.
Íme a műveink:


Dél körül elmentünk az IKEA-ba, mert "szükségem volt" néhány vonatsín kiegészítőre. Az igazság az, hogy amióta az első Thomasomat megkaptam, azóta teljesen a vonatok rabja lettem. Gyakorlatilag alig játszom mással, mindig csak a vonatok, bárhol és bármikor. Gyűjtöm őket és van jó néhány már a készletemben, de még mindig van olyan, ami nincs meg. :) Ez az egyetlen kedvencem, rettenetesen ragaszkodom hozzájuk, nem szeretem, ha más gyerek is akar játszani vele.
Vásárlás után aztán ellátogattunk Esztike barátnőmhöz, ahol szuper jó kis délutánt töltöttünk el. Persze volt néha egy-egy összeveszésünk, ami sírásba fulladt, de sose hinnétek el, mi volt az oka! Hát persze, hogy a vonatok! :) Esztikének is vannak vonatai és nem nagyon akartam megérteni, miért nem csak én játszhatok velük. Aztán Esztike anyukája úgy döntött, hogy a vonatok visszavonulnak pihenni a fűtőházba, mindenkinek így lesz a legjobb. Persze utána kitartóan kerestem a fűtőházat a lakásban. :):):)
Vonatok nélkül viszont jól elvoltunk, építettünk állatkertet, játszottunk memóriával, meg dominóval, jó kis délután volt!

Nincsenek megjegyzések: