kedd, február 23, 2010

Tavasz és egy kis köhögés

Kicsit taknyos lettem és köhögök, de most tényleg csak kicsikét, úgyhogy reméljük, így is marad. Hétfőn voltam bölcsiben, de ma Ica mamával voltam itthon, holnap meg Piri mamáékkal leszek, aztán csütörtökön újra bölcsi. Most jó, mert Zalán is visszajött végre a síelésből és újra játszhatunk sokat együtt. Ő az egyik legjobb barátom a bölcsiben, és mostanában nagyon durcás voltam, ha nem volt ott véletlenül, amikor én mentem.
Ma attól is boldog voltam, hogy megtudtam, jönnek haza a kereszttesómék jövő héten és ez tényleg egy szuper hír, mert a csajok már nagyon hiányoznak! :)

Közben fura dolgok történnek, mert elolvadt az összes hó, ami még nem lett volna nagy gond, de "Nagy Gordon" is elolvadt a kertben. Ezt azért kicsit nehezebben viseltem. Először csak összement, eltűntek a kerekei, aztán szépen lelapult. :) Megkérdeztem anyától, hogy hova tűnt Gordon, mire ő mondta, hogy elolvadt. Erre én: "Miért, mert eljött a tavasz?" :)))

Nincsenek megjegyzések: