kedd, március 02, 2010

Családi hétvége

Hétvégén együtt volt a NAGY család apraja-nagyja. Szó szerint, ugyanis apa unokabátyjának 50. születésnapi meglepi partijára megérkezett egy csomó rokon és együtt készültek a nagy bulira. Voltak nálunk is vendégek, először a legidősebb NAGY látogatott el hozzám, a legifjabb NAGY-hoz. :)

Aztán jött Balázs, akiről már írtam régebben, apa keresztfia és egyszerűen imádom. Szegény kénytelen volt folyamatosan vonatozni, autózni velem, esélye sem volt apáékkal beszélgetni, mert teljesen lefoglaltam. :) Balázs irtó jó fej és csuda jókat lehet vele játszani. Ha már fél (!!!! tényleg fél) percre eltűnt a közelemből, akkor ilyeneket mondtam anyának, hogy "Hol van a Balázs barátom? Vissza akarom kapni őt!" Anyáék szerint muris volt a dolog.

Szombaton aztán átvittek engem Piri mamáékhoz, hogy ők el tudjanak menni a buliba. A buliból viszont jött még két rokon hozzánk aludni, de csak Piri mamáéknál találkoztam velük. Itt volt Ildikó is (Balázs anyukája) és a másik nagy kedvencem, Peti. :) Róla is írtam már, szokott néha jönni hozzánk. Hát őt is imádom, legalább annyira, mint Balázst. Aztán vasárnap délután sajnos mindenki hazament és este annyira szomorú voltam miatta, hogy anyának fel kellett hívnia Balázst is és Petit is telefonon, hogy tudjak velük beszélni! :) Remélem, hamarosan újra jönnek!!!

Nincsenek megjegyzések: