vasárnap, március 21, 2010

Közlekedési Múzeum

Tegnap anyáék végre elérkezettnek látták az időt, hogy elmenjünk a Közlekedési Múzeumba. :) Szuper jó program volt, nagyon élveztem. A legjobban az tetszett, hogy rengeteg vonat volt, kicsik és nagyok, fel lehetett mászni rá és voltak mindenféle terepasztalok is, ahol csak úgy suhogtak az Expressz vonatok. Gyönyörű volt, nagyon tetszett. Annyira el voltam varázsolva, hogy le föl rohangáltam, azt se tudtam, melyik vonatot nézzem, hova menjek. A többi jármű viszont egyáltalán nem érdekelt, a hajókat pl. meg sem akartam nézni. Elmentünk azért a villamoshoz is, az még izgi volt, mert arra is fel lehetett menni és futkározni benne, meg kicsit irányítgathattam és azt élveztem. Apa összevissza kergetett, mert mindig elfutottam és alig tudtak utolérni. :)

Aztán délután hazajöttünk és segítettem Apának lemosni az autókat, mert gyönyörű idő volt. Rendesen dolgoztam én is, jól el is fáradtam, úgyhogy három órát aludtam is délután. Aztán átjöttek Rebusék a szomszédból és őrültködtünk estig. Hát tényleg szuper nap volt!
Ma meg Öcsiék jönnek mamával, mert Alexa és Öcsi névnapját ünnepeljük.

U.i.: Ja, és Alexát felvették a gimibe, úgyhogy boldog a család, nagyon ügyes volt! :)))

Nincsenek megjegyzések: