szerda, március 03, 2010

Aranyköpések

Mostanában anyáék szerint nagyon sokat bővült a szókincsem. A koromhoz képest nagyon választékosan beszélek (ez valahogy az erősségem... :)). Van egy csomó olyan szó, amit viszont eddig is mondtam, most már viszont helyesen a jó időben és jó helyen használom ezeket. Pl. tudom hogy előttem, mögöttem, hátul, mellett, tegnap, holnap, jobb kéz, bal kéz. :)

Néha olyan beszólásaim vannak, amik átlagosnak tűnhetnek, de egy 3 éves gyerek szájából talán fura. Ja, még nem is vagyok 3! :)
Pl.

Játszottam Balázzsal és bebújt a párnák mögé, erre így szóltam anyához: "Anya, Balázs teljesen kimerült!" :)

Futkároztam a lakásban és apa szólt, hogy előre nézzek, mert el fogok esni. Erre én: "Na jó, de melyik irányba, apa?"

Amikor észrevettem a kertben, hogy elolvadt Gordon, amit a hóból építettünk, megkérdeztem anyát, hogy hová tűnt Gordon. Erre ő mondta, hogy elolvadt. Mire én: "Miért anya, mert eljött a tavasz?" :)

Nincsenek megjegyzések: