kedd, április 28, 2009

Oltás kullancs ellen és a kukac...

Az úgy kezdődött, hogy anyáék eldöntötték, beoltatnak most már engem is és anyát is kullancsok ellen. A doktornénink vállalta, hogy beoltja anyáékat is. Aztán ma váratlanul csengettek és a doktornéni állt az ajtóban. Itt volt a szomszédnál, és gondolta, benéz, hogy megbeszéljük, mikor legyen az oltás. Ez azért volt vicces, mert épp tegnap váltottuk ki a receptet, úgyhogy itthon figyelt a hűtőben az oltóanyag. Így akkor gyorsan lezavartuk az oltásokat hirtelen felindulásból. :) A baj csak ott kezdődött, hogy a doktornéni épp ébredés után érkezett és szegény még be sem jött a lakásba, én már úgy ordítottam tőle, mintha ölni akarnának. Záporoztak a könnyeim, nem lehetett megnyugtatni. Az oltást egyébként észre sem vettem, mert valószínűleg annyira sírtam, hogy nem is éreztem semmit. Bár anya azt mondta, ő sem érzett semmit.

Az oltás után anya megkérte a doktornénit, hogy nézze meg a kukacomat, mert 2 éves korban esedékes az ilyen kontroll. Eddig azt hittük, szépen fel lehet húzni és minden rendben vele, de most úgy tűnik, mégsem, mert egy kicsit le van tapadva. Nem vészes, de sajnos nem tökéletes. Doktornéni azt mondta, szépen meg tudja csinálni, fájni fog és sírni fogok, sőt utána két napig a pisilés is fájni fog, de ha nem csináljuk meg, akkor később lehet, hogy műtét lesz belőle altatással. Ennyit megér a két nap szenvedés. Azt mondta, akár most is megcsinálja, de az akkor már kb. 20 perce tartó sírásomat anya már nem akarta tetézni és nézni sem bírta a kínzást, ahogy ellenőrzött a doktornéni. Ezen felbuzdulva azt mondta, hogy inkább visszajön jövő héten és legyen itthon apa is.... úgy hiszem, anya látványa késztette erre a kijelentésre.
Estére meg tiszta piros lett az egész és nem engedtem anyának se, hogy hozzányúljon. Most teljes dilemmában vagyunk, hogy hagyjuk-e megcsinálni neki ezt a dolgot, vagy inkább várjunk még, vagy mi legyen... Holnap azért megkérdezzük urológus ismerősünk véleményét is, mert egyelőre ez a megoldás túl drasztikusnak tűnik...
Azért ha valakinek van tapasztalata a témában, szívesen vesszük, ha segít. :)

Nincsenek megjegyzések: