szombat, május 02, 2009

Majális

Tegnap volt a munka ünnepe, így sokakhoz hasonlóan, mi is kilátogattunk egy nagy majálisra. Már délelőtt kezdődött a program, elmentem sétálni, aztán ott a parkban délben jött volna az Alma együttes és végre láthattam volna őket élőben is. Sajnos valamiért programváltozás lett, így a koncert elmaradt. Sebaj, úgyis úgy el voltam fáradva, hogy hazafelé már javában aludtam, így viszont időben fel is keltem, mikorra jöttek a TÖBBIEK, azaz Monki, Feri Bencével és Kájli Lacival. Meg persze mi négyen és már mentünk is arra a majálisra, ahol Irén mamáék is ott voltak dolgozni. Rengeteg ember volt, hatalmas hangzavar, zene-bona, néha alig hallottuk egymás hangját. Felültem néhány körhintára, némelyiket élveztem, némelyiket nem annyira.

A dodgem nem tetszett, itt mindenki állandóan karamolozni akartés ezt nehezen viseltem. Viszont a kis dzsip, ami körbe-körbe forgott, meg a rally autók nagyon tetszettek. :)

Utána még volt rohangálás, kaptam Thomasos lufit, úgyhogy megvolt minden öröm. Estére jól elfáradtam, mire hazaértünk. Kicsit még itt voltak a többiek is velünk, túl korán nem feküdtem le, mert jól éreztem magam velük, de azért reggel jó sokáig aludtam. :)






Nincsenek megjegyzések: