kedd, május 26, 2009

WC

Képzeljétek, ma először a wc-be pisiltem! :)
Ez óriási dolog nálunk, mert eddig a wc közelébe se lehetett vinni, ha anyáék felvetették, hogy próbáljuk meg, akkor kézzel-lábbal hadakoztam ellene és a bilit is max. arra használtam, hogy feltegyem a fejemre kalapnak és azzal bohóckodjak. Szóval, szobatisztaságra szoktatás nálunk nem igazán ment, úgy volt vele a család, hogy majd nyáron a kertes házban könnyebb lesz alsógatyóval megoldani. Erre ma szóltam apának, hogy pisilek a wc-be, mire apa csodálkozva futott velem a wc-hez. Én meg ráültem és mint aki mindig is ezt csinálta, belepisiltem. :) Pont itt volt a doktornénink is, úgyhogy mindenki óriási tapsvihar közepette ünnepelt engem! :)

Ma kaptam a második kullancs elleni oltásomat és legnagyobb örömünkre a doktornénink azt mondta, hogy hajlandó Kistarcsára is kijárni hozzánk, mert az nem távolság. Így nem kell új doktornénit keresnünk és ettől most rettenetesen boldogok vagyunk! Ráadásul - így két év után - kiderült, hogy a doktornéni az unokája miatt szintén nagy Thomas rajongó, vannak is neki saját vonatai, úgyhogy ma volt miről beszélgetnünk és nem kellett sírnom, hogy el mert jönni hozzánk. :) Ezek az élet apró örömei...

Nincsenek megjegyzések: