vasárnap, április 05, 2009

Lovarda, vásárlás, egyebek

Ma megint gyönyörű szép idő volt, úgyhogy az időm nagy részét megint kinn töltöttem. Alig lehet benn tartani a lakásban, már reggel verem az erkély ajtót, hogy menjünk kifelé. :)
Délelőtt elmentem papával a parkba, ahol megint várt a gyereksereg. Utána hazajöttünk, ebéd, majd elvittük Alexát a lovardába. Megnéztem az összes pacit (főleg Zorbát, Alexa kedvencét), megsimogattam őket, futkároztam összevissza, nagyon jól éreztem magam.

Aztán elmentünk vásárolni nekem néhány nyári göncöt, mert mindent kinőttem. Onnan megint visszamentünk a lovardába Alexáért, megint jöhetett a futkározás. Hazafelé bementünk a híres cukiba elnyalni egy fagylaltot, bár én inkább csak maszatoltam a fejemet, mintsem ettem. :)

Persze amikor hazajöttem, nem lehetett csak úgy behozni, még játszanom kellett kinn a szomszéd gyerekekkel. Kicsit fociztunk Alexával is, anya fújt nekünk buborékokat, amiket kergethettünk, aztán segítettem apának meglocsolni a kertet, majd koszosan, homokosan elfáradva mentem pancsizni. :) Szép hétvége volt!

Nincsenek megjegyzések: