szombat, április 04, 2009

Kirándulás

Ma elmentünk kirándulni Máté és Bence barátainkkal (meg persze a szüleikkel) és egy szuper napot töltöttünk együtt.
Rengeteget mozogtam, folyamatosan rohangáltam, mint egy kergebirka, annyira élveztem a szabadban létet.
Először is motorra pattantunk és úgy mentünk el a vadaspark bejáratáig.

Utána megnéztük az állatsimogatóban az állatokat. Próbáltam ismerkedni a szamárral. :)

Felültem egy igazi kistraktorra, olyan munkagép, amilyen Bob Mesternek is van!!! :)

Benn a vadasparkban nem igazán foglalkoztam az állatokkal, pedig volt egy csomó bébi, pl. vaddisznó, kis kecske, kis bölényborjú, kis szarvasok, stb.

Engem jobban izgatott, hogy az avarban játszhatok! Néha hasra vágtam magam és gyakoroltam a mellúszást a kb. 10 cm mély avarban. Ez irtó jó mulatság volt! :) Nem kicsit voltam koszos, mire hazaértünk!

Kicsit megpihentünk enni is,...

...aztán meg fára másztam apával. :)

Jól elfáradtunk, amikor beültünk az autóba, kb. fél percen belül minden gyerek aludt. Utána elmentünk, megmutattuk a barátainknak az épülő házikónkat (én nem annyira, mert közben is aludtam), aztán meg elmentünk enni egyet. A kerthelyiségben kicsit hancúroztunk még, volt egy színpad, amin lehetett hangosan sikongatva rohangálni, meg trappolni.

A kertben hintázni is tudtunk, és így pihentünk meg a fárasztó nap után:

Nincsenek megjegyzések: