hétfő, április 20, 2009

2 évesen

Tegnap 2 éves lettem! :)
Ennek örömére igazi nagy partit rendeztünk itthon és reggeltől estig dőlt az ajándék, amit rettenetesen élveztem.
Itt volt minden nagyszülő, nagybácsiék, Alexa keresztszülei, szomszédaink, úgyhogy voltunk bőven a kis lakásban (reméljük, jövőre már új lakásban kerti partizunk!).
Keresztanyák most sajnos nem tudtak jönni, mert nagyon messze vannak, de videotelefonáltunk reggel és a csajok nagyon jó fejek voltak, mert volt rajtuk szülinapi sapka, meg lufi a kezükben és úgy kiabálták, hogy boldog szülinapot. Ez nagyon jól esett!
Kaptam egy csomó ajándékot, vonat-hegyeket, síneket és mindent, ami kell a vonatokhoz. Kaptam végre igazi takarító-szettet, úgyhogy nem kell állandóan anyáét elkunyerálnom többé. Aztán sok kis farm autót, mindenféle kellékekkel, egy csomó ruhát, szóval gazdag szülinap volt. Volt torta és tüzijáték (ez nem annyira tetszett), meg rengeteg lufi. Szuper nap volt, hihetetlen boldog voltam egész nap! :)

A fejlődésemről.... mit is mondhatnék így két évesen?! :) Nagyfiú vagyok, úgyis beszélek, olyan dolgokat is csinálok, igazi kislegény, már elmúlt a babakorszak teljesen. Kicsit anyás fiú vagyok, bár általában azt mondják, a fiúk ilyenek. Imádom a társaságot. Ha megyünk valahová, soha nem azt kérdezem, hogy hova megyünk, hanem hogy kihez. :) Tudok kicsikét számolni, kezdek logikusan gondolkodni és mindent megjegyzek, amiről csak egyszer is hallottam, vagy amit egyszer is csak láttam. A memóriám szuper! Szobatiszta még nem vagyok, és egyelőre még egyáltalán nem is izgat a téma... anya reménykedik, hogy majd nyáron könnyebb lesz. Thomas és barátai még mindig a kedvenceim, mindegy, hogy habfürdő, könyv, ruha vagy igazi vonat. :)
Majdnem 90 cm magas vagyok, 24-es cipőt hordok, ugyanannyi fogam van, mint egy éve és kb. ugyanannyi kg. is vagyok. Na jó, kicsit több 13,2-3 kg.


Nincsenek megjegyzések: