kedd, április 14, 2009

Külföldi húsvét :)

Az úgy kezdődött, hogy anyáék azt mondták nekem még pénteken, hogy hétvégén külföldre megyünk. Ekkor én vettem a kabátomat (pizsamában!!!), majd közöltem, hogy "megyek külföldre". Ez egy kicsit vicces dolog, mert csak Komárno-ba mentünk, ahol még szlovák hangot is alig hallani, hiszen többnyire magyarok lakta terület.
Meglátogattuk a barátainkat, akiknél tavaly is voltunk és megint egy szuper hétvégét töltöttünk ott! Reggel meglocsoltuk apával a csajokat, aztán jöttünk haza és meglocsoltuk mamáékat is. Én ott maradtam délután, anyáék meg addig kicsomagoltak és próbálták kipihenni a kellemes fáradalmakat. Alexa is elment a mamához, szóval délutánra üres volt a lakás.
Az élménybeszámolót inkább megint képekben láthatjátok, mert így mindig beszédesebb :).

Hurrá, megérkeztünk! Irány Emily (azaz Gigi játékbirodalma)!

Utána felfedeztük a kertet, homokoztunk, csúszdáztunk, hintáztunk, motoroztunk megállás nélkül. :)


A csúszdázás azért is izgalmas, mert Giginek benn a nappaliban is van egy csúszdája, szóval bárhol lehetett csúszkálni!

Délután kimentünk egy igazi western lovardába, ahol Alexa megtanulhatott egy egészen új lovaglási stílust és nagyon tetszett neki! Addig én le és fel rohangáltam, simogattam a pacikat, futkostam a kecskékhez, dobáltam a kavicsokat, vagy éppen toltam (volna) a talicskát és hordtam be róla a szalmát a boxokba.


Másnap délelőtt Gigivel és a nagymamájával feldíszítettünk néhány kis fát és bokrot tojásokkal, nagyon szépek lettek!

Utána indultunk megint a lovardába, ahol újra lefárasztottam apát a folyamatos rohangálásommal. Itt épp megpihentem a fűben. :)

Délután kerti parti volt. Volt tündéri pici kiskutya, meg újabb gyerek csatlakozott a csapathoz.
A játék és hancúrozás most sem maradhatott el.

Estefelé tojáskeresés volt a kertben. Minden gyerek rohangált a kis kosarával és kereste a tojásokat. Alexa segített nekem kicsikét. :) Utána átmentünk a szomszédba, ahol volt egy igazi halastó és megetettük az aranyhalakat (kb. 300 volt benne!!!).

Este hullafáradtan elalvás, majd reggel kicsi locsolkodás és lustálkodás után elindultunk haza!
Hát így telt a mi kis vidám húsvétunk! :)

Nincsenek megjegyzések: