kedd, szeptember 16, 2008

Szuszóka

Ahogy megjött a hideg, megjött a napközbeni alvási kedvem is. Eddig egy óránál többet nem nagyon aludtam, de most 2-3 órákat szuszókázok. Anya szerint ez jó is, meg nem is. Sokkal nehezebben alszom el (ma pl. 3 órán keresztül próbálkoztam!!!), aztán a sok alvás után általában eléggé nyűgösen ébredek és este később fekszem a szokottnál, de az esti altatás is több órás kínlódás... Persze napközben van néhány nyugodt óra, amíg alszom. :)
Aztán az is lehet, hogy ha megszokjuk ezt a hirtelen jött hideget, akkor kialakul valami új rendszer, ami mindenkinek elviselhető lesz.

Ma délelőtt anyával vásárolgatni voltunk és az utolsó helyen már annyira fáradt voltam, hogy elaludtam ülve a bevásárlókocsiban, ahogy tolt anya. A pénztáros néni nagyon viccesnek találta, anya meg próbált ébren tartani, hogy bírjam ki azt az 5 percet, amíg hazaérünk. Így is lett, utána viszont 3 órán keresztül szenvedtem, mire hajlandó voltam elaludni.... Jól kicsesztem a világgal, hihi! :-) Vagy magammal?!?! :-)

Nincsenek megjegyzések: