szombat, szeptember 20, 2008

Lebetegedtem...

Hát tegnap este úgy volt, hogy anya és apa elmennek bulizni egyet, pontosabban keresztanya-keresztapa búcsúztató bulira, ahonnan sajnos másfél óra után haza kellett jönniük. Amikor elmentek, még semmi bajom nem volt, viszont ahogy kitették a lábukat a lakásból, elkezdett folyni az orrom. Mama itt aludt és ő vigyázott ránk. Aztán lefeküdtem aludni, majd felébredtem, hogy nagyon köhögök, aminek persze egy kis hányás lett a vége. :( Ezek után anyáék rohantak haza, mert hogy vígasztalhatatlanul sírtam és ez így is maradt hajnali fél háromig, hiába voltak már itthon. Aztán még éjjel belázasodtam, az hála istennek elmúlt, de már alig van hangom, teljesen berekedtem, nagyon köhögök, és ennyire taknyos még soha életemben nem voltam... Mindennek tetejébe még étvágyam sincs, ma csak tápszert ettem (!), és nyűgös vagyok rettenetesen. Szóval szép kis hétvége...

Viszont ki tudom fújni az orromat egyedül is! :-)


És hogy ne legyen elég a betegség, még amiatt is nagyon rossz a kedvünk és szomorúak vagyunk, hogy a keresztszüleim és a kereszttesóim holnap hajnalban elutaznak és karácsonyig valószínűleg nem is látjuk őket. :-((((
Patri nagyon fog hiányozni, mégiscsak ő az első igazi szerelmem! :-) De Keresztanya és Keresztapa is, és persze örülünk, hogy ilyen jó lehetőségük van, de azért szomorkodunk is, mert nagyon fognak hiányozni.
Siessetek haza!!! :-)

Nincsenek megjegyzések: