péntek, szeptember 26, 2008

Agresszív kismalac

Tegnap megint belémszállt az ördög, legalábbis anya valami ilyesmit motyogott...
Mindenesetre kiborítottam magam körül mindenkit és leszívtam az egész család megmaradt energiaállományát. :)
Egész nap csak kézben akartam lenni, mindenért nyávogtam, mint egy kismacska, sírtam és hisztiztem, ha valami nem tetszett, sőt szabályosan hisztériáztam. Anya azt mondta, még nem is látott ilyennek sosem. Az alvás is rosszul sikerült, abból is sírva keltem, mert túl rövid volt, visszaaludni meg nem tudtam. Szóval túlpörögtem magam rendesen, aztán szerencsére mára elmúlt.
Bár azt mondják, mostanában sokkal erőszakosabb és akaratosabb vagyok, mint eddig voltam, dehát a szárnyaimat mégiscsak próbálgatnom kell, ha repülni akarok, nem?!?!? :-)

Nincsenek megjegyzések: