szerda, szeptember 24, 2008

17 hónaposan

Igen, tudom, hogy elmaradtam ezzel a beszámolóval, mert már pénteken betöltöttem a 17. hónapot és nem adtam helyzetjelentést magamról.
Először a számokról: 12 kg vagyok, 86-os ruhákat hordok, még mindig 16 fogam van és 23-as a lábam.
Nagyon sokat beszélek, igazából már mindent mondok mások után. Legtöbbször sikerül is kimondanom minden szót, de van amikor, csak az első két betűjét (ha lusta vagyok...). Rengeteget beszélek, nem is sorolom már fel, miket mondok, mert tényleg nagyon sok mindent. Aztán bővítem a tudásomat is rendesen, mert pl. az összes plüss állatomról tudom, hogy melyik micsoda. Tudom melyik a zsiráf, a maci, a sárkány és ezt mondom is. Tudom, hogy anyát Anitának hívják és apát Iminek, van amikor így szólítom őket. :) Ki tudom fújni egyedül az orromat, a popsitörlővel kitörlöm a fenekemet, a WC papírt a WC-be dobom és szólok, ha kakiltam, hogy tegyenek tisztába. A mesekönyvemből is felismerek minden állatot és szépen mondom is, hogy melyik a liba, a gólya, a varjú, stb. Tudom mindenkinek a nevét, mondom is nekik. Tudok hintalovazni, csúszdázni és motorozni egyedül. Már próbálkozom a kanállal egyedül evéssel, de anya utálja, ahogy a konyha kinéz utána. :) Pohárból már profi vagyok! :)
Pár hete már tudok puszit adni, bár nem osztogatom túl sűrűn, csak ha kiérdemlik az emberek és persze bírom, ha könyörögnek érte. :) Mondjuk a doktornéninek csak úgy adtam egyet a múltkor, amitől persze el is olvadt...
Még mindig imádom, ha altatáskor anya énekel nekem és meg is mondom neki, hogy melyiket énekelje, mert van egy kedvencem, a kenguru mamás. Ilyenkor befekszem anyához és szólok, hogy a "mama". Akkor anya tudja, mi a dolga. Van, amikor húszszor egymás után is el kell énekelnie és sose értem, miért mondja, hogy kezd unalmas lenni...
Van másik kedvencem is, de ezt inkább én éneklem "A part alatt, a part alatt, három varjú kaszál, három varjú kaszál....". Ilyenkor csak elkezdek dúdolni és mondom, hogy "A part alatt...", ezt többször egymás után. :)
Anyának is vannak kedvencei tőlem, pl. imádja, amikor azt mondom, hogy "hova tette?", mert szerinte ez irtó édes. (hóóóóó tetttte? - miközben szétteszem a két kezem és keresem az adott tárgyat).
Hát most más nem jut eszembe, de majd még bővítem, hogy ti is minden részletet megtudhassatok. :)

Más: Ma megvolt a blgomnak a tízezredik olvasója! Köszönöm! :)

Nincsenek megjegyzések: