hétfő, július 14, 2008

Szombat este

Szombaton átjöttek mamáék, és mama itt aludt nálunk, hogy anya és apa el tudjon menni Kispepóékhoz egy kis "gyerekmentes" esti vacsorázós beszélgetésre. Megfürdettek, megvacsiztam, aztán ők elmentek. Mama elaltatott, és egy ideig minden rendben is ment, míg éjfélkor úgy nem döntöttem, hogy felkelek sírni kicsikét. Mama visszaaltatott, aztán megint felkeltem, megint sírás, megint altatás, alvás, felkelés, alvás, felkelés.... fél kettőig bezárólag. Akkor mama rácsörgött anyáékra, hogy betett a nagy ágyba, ott talán elalszom. Persze apáék hazaindultak rögtön, én meg aludtam, mint a bunda keresztben a nagy ágyban úgy, hogy ők már alig fértek el. Reggel meg hétkor kukorékoltam nekik, hogy örüljenek! :-)

Ma átjön hozzánk Alexa barátnője a lovardából, még nem ismerem őt, de már nagyon várom. Majd mesélek, milyen volt!

Nincsenek megjegyzések: