szerda, július 02, 2008

Ördögfióka

Tegnap voltunk anyával az egyik kolléganőjénél, barátnőjénél, akinek nemsokára (kb. két hét) érkezik a kisbabája. Jött velünk egy másik kolléganő a kisbabájával, ő 10 hónapos Árpibaba. Nagyon tündéri volt, gyönyörű és édes, jó gyerek. Egy hangja nem volt egész nap, nem úgy, mint nekem.... Anya szerint tegnap belémbújt az ördög, mert olyan rossz voltam egész nap, amilyen még születésem óta sosem. Nem tudom, miért mondja, amikor csak ilyeneket csináltam, hogy: kipakoltam a szekrényeket, lepakoltam a szekrényeket, kihajigáltam a cd-ket a tartóból, kipakoltam a dvd-ket a dobozból, ütögettem a lámpát, üvegmécsest vertem az ablakhoz, sörösüvegeket hajigáltam, kirámoltam a kukát és konyhaszekrényt, műanyagflakonokat szórtam szét mindenütt, stb.... Ezek mind jó mókák voltak, csak Anya valahogy nem volt humoránál. Ráadásul egész nap nem voltam hajlandó aludni egy percet sem, mert ezek a dolgok annyira lefoglaltak, hogy nem volt időm rá egyszerűen. Árpibaba nagyon tetszett, őt állandóan ölelgettem, próbáltam puszilgatni, néha persze kicsit nagyobb erővel és lendülettel, mint ahogy az neki tetszett, emiatt Árpibaba néha felborult és sírt. Anyának persze ez sem tetszett.... Aztán itthon kivitt pancsizni kétszer is, mindkétszer kb. 2 percig bírtam, aztán hisztiztem. Szóval Anya szerint én tegnap egy igazi ördögfióka voltam, de fogalmam sincs, mire gondol, amikor ezt mondja... :-)

Na mindegy is... Ma leutazunk a Balcsira Alexa keresztanyukájáékhoz és csak vasárnap jövünk haza, szóval pár napig nem tudok majd írni.

Még egy infó. 14 hónaposan 16 fogam van!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nincsenek megjegyzések: