hétfő, július 21, 2008

Perpetum mobile

Anya és Apa szerint mérhetetlen mennyiségű energiám van. Mondják, hogy a KOS gyerekek ilyenek, na de ennyire??? :)
Folyamatos pörgésben vagyok, állandóan van valami dolgom, így arra semmi időm nincs, hogy lepihenjek, leüljek, feküdjek, mit tudom én.... Állandó mozgásban vagyok, mint egy perpetum mobile. Azt hallottam, egyszer csináltak egy felmérést élsportolókkal arról, hogy nekik van-e annyi energiájuk, mint egy kisgyereknek. Nem volt más dolguk, mint utánozni kellett a kisgyerek minden mozdulatát, mozgását. Mondanom sem kell, hogy 2-3 óra után kidőltek, pedig élsportolóként az erőnlétükkel nem volt baj. Anya sokszor azt mondja, már attól elfárad, ha nézi, hogy mit csinálok. Egyébként valamit mindig csinálok. Kipakolok, lerámolok, felborítom, kiürítem, megtaposom, széttépem, fellököm, átrendezem, megfogdosom, szétszedem, szóval mindent, amit nem szabad. Én nagyon élvezem, de anya már kevésbé. Igazán nem értem, miért... :-)

Nincsenek megjegyzések: