hétfő, július 07, 2008

Balaton

Tegnap este nagy nehezen hazaértünk, mert egyrészt dugó volt a vasárnap esti szokásos csúcs miatt az autópályán, megspékelve egy jó nagy balesettel, illetve zokogó sírásommal, hogy ki akarok szállni a gyerekülésből.... szóval ezek miatt fél tízre sikerült hazaérnünk.
A hosszú hétvége egyébként szuper volt, jól éreztük magunkat nagyon. Volt sok fürdőzés a Balcsiban, bár néha hideg volt és anya pl. bele sem ment, én nagyon jól bírtam és élveztem. Tanultam egy csomó új dolgot, pl. köszönök csáóval úgy, hogy intek a kezemmel (nem pápá, hanem egy intés), aztán meg tudom mutatni, hogy fúj a szél. És anya legnagyobb örömére magamtól is ölelek most már és hozzá bújok, amit hazafelé egész úton gyakoroltam és anya folyamatosan azt mondogatta mindenkinek, hogy őt majd fel kell mosni, és vödörben kell felvinni, mert annyira el van olvadva. :-)
Megtanultam puszit adni, Alexa kapta az elsőt!
A strandon is éltem nagyon, átpakoltam az emberek cuccait, elvittem a papucsukat, kipakoltam a hűtőtáskájukat és a homokozó készleteiket, etettem a német fiúkat, szóval volt ott minden. :-)
Majd később mellékelek pár képet is, egyelőre még a fényképezőben vannak.

Nincsenek megjegyzések: