szombat, július 19, 2008

15 hónaposan

Ma lettem 15 hónapos! :-) Az elmúlt 4-5 hónapban gyakorlatilag egy dekát sem híztam, úgyhogy változatlan súllyal, és kb. 1-2 cm növéssel kezdtem meg a tizenhatodikat :-), most 79-80 cm körül vagyok. Kábé, de pontosan már nem lehet mérni... Ja, és 16 fogam van!
És miket csinálok? Hát elég sok szót gagyogok már és mindent értek, amit mondanak. Megcsinálom, amit kell - tedd ide, vidd oda, szedd össze, emeld fel, fújjad, lökjed, táncolj, tapsolj, mutasd meg, keresd meg, gyere, menj, stb.... Szóval mindent meg lehet velem beszélni, csak amit válaszolok, azt még nem mindig értik. Egyébként továbbra is rengeteget beszélek, be nem áll a szám egész nap. Felismerem a testrészeimet, bármit meg tudok mutatni, amiről beszélnek körülöttem, el tudom mondani, ha éhes, szomjas vagyok. Megmutatom, hol a "kaka", tudom, melyik tárgy micsoda és mi mire való, és persze ennek megfelelően használom is őket. Anya szerint nagyon is értelmes vagyok a koromhoz képest és ettől nagyon büszkék rám. :-)
Megtanultam tökéletesre fejleszteni a hiszti tudományomat, amit tegnap este be is mutattam a család legnagyobb örömére. Olyan hisztit vertem ki, csak mert nem akartam aludni, amilyet tőlem még sosem láttak. Mindenki ki volt tőlem készülve....
Ma anya és apa elmentek kettesben "romantikázni", vacsizni, én meg mamával és Alexával maradtam. Persze ellógtak, hogy ne vegyem észre, úgyhogy kicsit haragudtam is, de talán megbocsátok nekik, a tegnapi hisztim után jár ennyi nekik is. :-) Egyébként mostanában nagyon "anyás" lettem, azt szeretem, ha állandóan ott van körülöttem anya és nagyon nem csípem, ha megpróbál elszökni előlem. :-)
Hát röviden ennyi... Holnapután jönnek haza a tanyáról a másik mamáék, szóval biztos megyünk papával megint sétálni és azt már nagyon várom. :-)

Nincsenek megjegyzések: