kedd, július 15, 2008

Oltás

Ma itt volt a doktornéni és kaptam tőle egy szurit. Apa és anya rettenetesen büszkék voltak rám, mert meg se nyekkentem, békésen tűrtem, még csak össze se rezzentem. Sőt még mosolyogtam is a doktornénire.
Anya rákérdezett, hogy a nagy utazás előtt mire figyeljünk és mi mindent vigyünk ki magunkkal, ha netán külföldön betegednénk meg, aztán teleírt egy oldalt, szóval ha ezt mind elvisszük magunkkal, akkor gyakorlatilag jöhet bármilyen betegség, mert mi fel leszünk készülve rá! :-) Igaz, jobb félni, mint megijedni... :-)

Anya ma volt kórházlátogatáson, ugyanis tegnap megszületett Blanka baba (mint esélyes menyasszonyjelöltem :-), akit már nagyon vártunk. Anya szerint pont olyan gyönyörű és édes, mint a fotókon. Már várom, hogy én is láthassam, de azért az még odébb van. :-)
Ezúton is gratulálunk és sok puszit küldünk!!!

Nincsenek megjegyzések: