csütörtök, május 01, 2008

Majális!

Ma voltam életem első majálisán, ami szerintem irtó szuper volt! Tetszett a nyüzsi, amit mindig nagyon élvezek, rengeteg ember, bömböl a zene, minden folyamatos mozgásban. Ültem körhintán kétszer is, úgy, hogy apa térdelt mögöttem és fogott, ki ne essek. Irtóra tetszett. Közben Alexa Anyával lánchintázott, őket is vigyorogva figyeltem. Egyszer csak ott voltak Alexa keresztszülei is, aztán én elaludtam, nem igazán zavart, hogy mindenhol hangzavar van. Amikor felébredtem, benyomtam egy kis hot-dog-ot, amolyan "majálisos" hangulatban. Utána még bóklásztunk, kaptam lufit, meg buborék fújókát, szóval volt sok vásárfia. Amikor hazaértünk (ez már este volt!!!), a szomszédék mondták, hogy menjünk el velük fagyizni, végül a fagyis zárva volt és megint egy majálison kötöttünk ki. :))) Itt is felültem egy körhintára Apa ölében, aztán Anyával együtt be a dodgem-be! Mire hazaértem, már csak egy pancsira vágytam, aztán kaja és szó szerint elájultam a fáradtságtól. :)
Ettől függetlenül már rég volt ennyire jó kedvem, nagyon szuper nap volt! :)

Nincsenek megjegyzések: