kedd, május 20, 2008

13 hónaposan

Kicsit elmaradtam az írással és majdnem arról is megfeledkeztem, hogy helyzetjelentést adjak arról, milyen is vagyok 13 hónaposan, ugyanis tegnap betöltöttem ezt a kort! :)
Még mindig 11 kg körül vagyok (két hónapja nem hízok), viszont nőttem és rengeteget mozgok, gyakorlatilag egy percre sem állok meg egész nap. Már nagyon szépen megyek egyedül, de azért imádom sétáltatni a családomat, amit ők nem mindig élveznek annyira. :)
Nagyon szeretek hintázni, kinn lenni a szomszéd gyerekekkel, imádom a zenét és folyton táncolok. Tudok olyat is, hogy csak a fenekemet rogyasztom, de tudok olyat is, hogy a kezemmel együtt táncolok, rettenetesen tudom élvezni. Ha zenét hallok, azonnal benne lesz a bugi a lábamban és rázom magam. :)
Mutogatok mindenre, felismerem a tárgyakat. Ha kérik tőlem név szerint a tárgyat, akkor rámutatok, vagy odaadom. Tudom, hogy melyik tárgy mire való, pl. a fésűvel mindenkit megfésülök, a sapkát felteszem a fejemre, a hajpántot tudom, hogy hajba való, és a locsolókannával a virágokhoz megyek rögtön. A fogkefémmel már egyedül is próbálkozom a fogmosással, bár kezdem nem szeretni a dolgot.
Mondom, hogy anya (mondjuk ez nem nagy újság), az apa helyett pedig ADA-t mondok.
Hát röviden ennyi, ígérem, most már gyakrabban írok majd!

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Thanks to the owner of this blog. Ive enjoyed reading this topic.