péntek, május 02, 2008

Kispepóval

Ma itt voltak nálunk Kispepóék! :-) Nagyon örültünk egymásnak, mindketten vigyorogtunk. Játszottunk sokat együtt, voltunk kinn is homokozni, levegőzni. Sajnos kora délutánig maradtak csak, pedig mi még bírtuk volna! :-)

Amióta jött ez a vírus, napközben is nagyon jókat alszom. Délelőttönként 2-2,5 órát és délután is 1,5-2 órát, mint "régen". Mostanában az éjszakáink is tökéletesek - mármint anyáéké -, mert nem keltem fel őket. :-)
Már egyre többet megyek, élvezem a lépegetést, néha szandálban vagyok itthon és abban még ügyesebb vagyok, mint mezítláb.

Azt még nem is meséltem, hogy kaptam egy hintát. Igaz, még a nyuszi tojta, csak apáék múlt héten szerelték fel, és azóta minden nap hintáztam kinn az erkélyen. Ez is egy olyan dolog, ami nagyon tetszik, és tök sokáig tudom élvezni. Látjátok? Belefekszem, mint egy török basa, aztán lehet lökdösni... :-)


U.i.: Holnap irány Szada! Már nagyon várom! :-)

Nincsenek megjegyzések: