kedd, május 13, 2008

Kilencedik

Azt még nem is mondtam, hogy tegnapelőtt reggelre kijött a kilencedik fogam. Persze ez is más sorrendben, mint ahogy az a nagykönyvben meg van írva. :) Sírás, fájás megint nem volt, csak véletlenül vették észre Anyáék.
Tegnap kerti partiztunk, jól éreztem magam nagyon. Aludni persze nem nagyon akartam se délelőtt, se délután, de a fáradtság győzőtt és elaludtam, még ha kedvem nem is volt hozzá... :)

Rászoktam a mutogatásra is. Most már rámutatok arra, amit szeretnék, illetve személyekre, ha mondják a nevüket. Másik legújabb szokásom, hogy ha mástól akarok kaját kunyerálni (mert ez persze mindig így van, ha valaki eszik), akkor kiabálok, amíg nem adnak. :)

2 megjegyzés:

MARIA írta...

Hi, 'Blue eyes' guy...!

Névtelen írta...

This is a nice blog. I like it!