szerda, május 07, 2008

Csavargyár :)

Ma délelőtt voltunk a "csavargyárban" csavarogni. :) Így hívjuk, ha nagy csavargásba kezdünk, amit én rettenetesen imádok. Először is elmentünk újra az orvosi rendelőbe. Jó magyar módra persze olyan orvos helyettesíti a mi orvosunkat, akinek egyébként az egészséges rendelésen is épp rendelési ideje van, magyarán két rendelő között ugrál, ahol épp beteg van. Szóval hiába örültünk, hogy csak egy ember volt előttünk, megint várni kellett... Azt mondták, hogy a tüdőm tiszta, de a torkom még mindig piros, szóval újabb antibiotikumot kaptam, ezt már csak 4 napig kell szedni és azt mondták, szépen el fog múlni a köhögés is tőle. Hát úgy legyen!!! :)
Mindezek után elmentünk anyával bevásárolni, életemben először ültem a bevásárló kosárban és irtóra tetszett! :) Vigyorogtam mindenkinek, sikongattam, kiabáltam, nagyon vicces volt. Innen mentünk újságoshoz, gyógyszertárba, virágboltba, persze ez mind egy épületben van, de nagyon élveztem. Ezren dícsértek meg, hogy milyen szép a szemem, milyen kedves vagyok, mekkora nagy gyerek, milyen erős, stb. a szokásos blablabla... :) De azért mindig jól esik. :)

Nincsenek megjegyzések: