vasárnap, szeptember 16, 2007

Állatkert

Tegnap voltam az Állatkertben! Nagyon jól éreztem magam, bár nem sokat láttam az állatokból, mert vagy aludtam (a babakocsiban!!!!!!), vagy sétáltam valakinek a kezében, vagy játszottam a játékaimmal a kocsiban. Az állatok szépek voltak, az idő gyönyörű volt, csak kicsit felháborító, hogy amilyen drága a jegy, elfelejtik közölni mellé, hogy a fél állatkert le van zárva átalakítás miatt, így az állatok vagy máshol vannak, ahol nem találod meg, vagy keveregsz, hogy eljuthass hozzájuk, vagy egyáltalán nincsenek is az állatkertben. Ez igazábólinkább apáékat idegesítette, nekem mindegy volt, mik vannak ott, én így is, úgy is jól éreztem magam. :)
Szlovák barátainkkal voltunk, akik meglátogattak minket és itt voltak egész hétvégén. Őket apa és anya még 7 évvel ezelőtt, az első közös nyaralásukon, Korfun ismerték meg. Azóta is tartják a kapcsolatot, már nekik is van egy tündéri kislányuk. Én most találkoztam velük először, és nagyon kedvesek, igazán tetszettek nekem. Októberben mi is meglátogatjuk őket, úgyhogy anyáék jövő héten mennek útlevelet csináltatni nekem! Hurrá!:)

Nincsenek megjegyzések: