péntek, szeptember 07, 2007

Járóka

Tegnap Apa és Anya összeszerelte végre a járókámat, ami már pár hónapja az erkélyen figyelt a dobozában. Először sikerült nekik összeszerelni rosszul, aztán kezdték előröl az egészet. Utána rájöttek, hogy a magasított verzió nem túl jó, mivel alacsony a szekrénysorunk és a teljes szobát letakarja. Akkor egy szinttel lejjebb tettek mindent, de még így sem volt jó. Végül lekerült a legaljára a fekvőfelület, amiben csak az a rossz, hogy irtó kényelmetlen engem betenni és kivenni. Nekem jó nagy a helyem, élvezem is, csak nem tudnak velem így játszani, mert nem érnek el hozzám... Aztán az is baj, hogy akkora a járóka, hogy elfoglalja az egész szobát. Most a nappaliban egyáltalán nincs hely és kicsit bele is lóg a tévébe, amitől mondjuk a család nem igazán tud tévézni. Jó-jó ez a járóka, de egyelőre még mindenkit idegesít. Kíváncsi vagyok, meddig bírják...


A tesóm megírta tegnap a matek dogáját, mert hogy az év elejét rögtön ezzel kezdték. Mégse irígylem a suli miatt, úgy döntöttem. Viszont tök jó volt, amikor hazajött, mert sokat játszott velem. Azt mondja, olyan cuki vagyok. Na jó, ő is az ám!!!

Nincsenek megjegyzések: