csütörtök, szeptember 20, 2007

5 hónaposan

Rövid helyzetjelentés arról, mi mindennel jár, hogy 5 hónapos lettem.
Először is: 8120 gramm vagyok és 67 centi (bár ezt a centis dolgot anya sose tudja pontosan megmérni).
Eszek mindenféle ételt, zöldségeket, húsokat, gyümölcsöket, nagyon sok félét. Nem vagyok válogatós - bár a répa nem a kedvencem, de megeszem azt is. Inni nem igazán vagyok hajlandó a tápszeren kívül semmit. Nem izgat sem a víz, sem a gyümölcslevek, sem a tea. Bár tegnap kanállal ittam pár korty vizet (először sikerült belémtömni!), de nem igazán jött be.
Meg tudok fordulni, stabilan tartom magam ülve is és állva is egészen sokáig. Imádok repülni (látjátok?), szeretem a járókámat, még mindig utálom a babakocsit és gyerekülést. Minden után nyúlok, megfogom a tárgyakat (most már ügyesen és tudatosan), persze mindet megpróbálom megenni. Ja, és van egy fogam! :) Fel tudok ülni hasizomból fekvő helyzetből. Sokat sikongatok és a legújabb szokásom az, hogy a saját kornyikálásomra alszom el. Ezt úgy képzeljétek el, hogy már csukva a szemem, kornyikálok, vagy nyikorgok, nem is tudom... és egyszer csak paff, kidőlök. A család szerint nagyon vicces, de tényleg, élvezem én is! :)
A kádban fürdésen is újítottam kicsit, mert nem igazán fekszem már háton, hanem rögtön fordulok hasra, ami a vízben persze sokkal könnyebb. Alig lehet megfürdetni, mert pörgök-forgok, mint egy búgócsiga és rettenetesen tetszik a dolog! :)
Hát röviden ennyi a legfontosabb 5 hónapos dolgokról. Ma jön a doktornéni, megint meg akar szúrni :(. Tegnap szegény Alexa is kapott szurit, most meg fáj a karja. :(

Nincsenek megjegyzések: