hétfő, július 09, 2007

Vigyori

Először is mindenkitől elnézést, amiért nem írtam pár napig, de sűrű volt a program :-). Pénteken voltunk keresztanyáéknál, megint ott aludtunk. Irtó jókat tudok ott aludni! Szinte egész nap pihiztem. Szombaton délután meglátogattuk Ica mamát, először voltam nála! Nagyon izgi volt, mert a lakásban a polcok és a fal tele van mindenféle színes csecsebecsével, minden csillog-villog, úgyhogy azt sem tudtam, mit nézzek, annyi látnivaló volt. Nagyon jó kedvem volt, most már napok óta minden nap hosszasan gagyarászok és rengeteget vigyorgok. Anyáék szerint irtó édes vagyok, és szerintem is! :-) Egyre jobban tetszik a hangom is, úgyhogy gyakorlom használni. Anya szerint ha szavakkal még nem is, de kézzel, lábbal és szájjal mindenképp tudok beszélgetni.
Ma meg cipeltettem a fenekemet jó sokat, mert megint jön a hidegfront és ilyenkor jól esik, ha babusgatnak!

Nincsenek megjegyzések: