péntek, július 27, 2007

Tükör 2.

Említettem már, hogy felfedeztem a tükröt és jókat vigyorgok neki, ha látom. Eddig csak azt láttam, hogy ott is van egy anya vagy apa, rájuk vigyorogtam, de most azt is észrevettem, hogy van ott egy kismanó, aki elég jó fejnek tűnik, úgyhogy már neki is vigyorgok. A fickó szimpatikus... :)

Ma itt volt a doktornéni, adott ROTA vírus elleni 2. oltást. Ebben az a jó, hogy nem szuris, hanem szájon át meg kell inni és nagyon finom íze van. Álmomból keltett fel, hogy megitassa velem. Fincsi hideg volt, megittam, aztán visszaaludtam... Most már tényleg semmi akadálya, hogy fürödjek a Balcsiban. Nagyon várom. A doktornéni azt mondta, már 4 hetesen is fürödhettem volna bátran, ha nem visznek fertőző víz vagy emberek közelébe. A lényeg, hogy minden fürdés után mosdassanak le tiszta vízzel. Ebben az lesz a tuti jó, hogy így rögtön kétszer fürödhetek egymás után!!! Még mindig ez a legkedvesebb szórakozásom!

Nincsenek megjegyzések: