csütörtök, július 05, 2007

Szopizás és nevek

Azt hiszem, abbahagyom a szopizást. Mostanában rájöttem, hogy annyira kényelmes dolog ez a cumisüveg, hogy azért a pár csepp tejért, amit ki tudok még sajtolni anyából, teljesen felesleges küzdenem. Valahogy nincs hozzá türelmem. Anya persze kitartóan próbálkozik, néha megsajnálom, aztán szopizok kicsikét, de sokáig már nem megy... Most már csak naponta kétszer próbálkozik velem.

Tegnap Alexa (a nővérkém) és anya azon gondolkodtak, hogy mi lett volna, ha nem Levi lett volna a nevem. Amik szóba jöttek ezen kívül: Gergő, Bence, Ádám, Samu, Soma, Péter, stb. Szörnyű... jobb, hogy egyiket sem választották, pedig a Levente a véletlen műve volt. Anyának, apának és Alexának is más tetszett. Erre anya kitalálta, hogy mindenki írjon fel egy papírra 10 nevet, ami tetszik (10 azért nehéz, mert kb. 2 tetszik, a többi elmegy kategória), aztán megnézzük, melyik szerepel mind a három papíron. Hát egy ilyen lett, az Ádám. Az Ádám viszont mindenkinél az "elmegy" kategóriába tartozott, így egyikőjük se akarta igazán. Apa papírján rajta volt a Levente név is, amit Alexa észrevett és közölte, hogy arra ő is adna egy szavazatot. Anya ugyanígy, úgyhogy a végén megállapodtak, hogy jó lesz ez. Másnap még emésztgették, próbálgatták, hogy "dr. Nagy Levente ügyvéd" hogyan hangzik, vagy az, hogy "Nagy Levente jöjjön ki a táblához!". Mindegyik megfelelőnek tűnt, így a család megállapodott. Én meg már anya hasában hozzászoktam ehhez annyira, hogy mire kijöttem, már teljesen Levi-s lettem. Ennek fényében tegnap anya és Alexa is megállapították, hogy a legtökéletesebb név került kiválasztásra, ami illik hozzám. Bár ritkán szólítanak Levinek, mert Alexának és apának "Kistöki" vagyok, anya meg kitartóan "Kismatyi"-nak és "Matykókának" szólít :-). És persze a "Kismanó" is én vagyok!

Nincsenek megjegyzések: