hétfő, július 23, 2007

A nők

Szeretem a szép nőket. Néha "beleszerelmesedek" valakibe úgy, hogy még anyára sem figyelek oda. Ilyenkor bevetem minden vonzerőmet és csak rá (a nőre) figyelek. Mosolygok nagyon - azt mondják, ezt szeretik a nők -, beszélgetek kézzel-lábbal, sikongatok. Úgy veszem észre, hogy ez hatásos, mert látom, hogy közben olvadoznak. Anya azt mondja, korán kezdem a manipulálást és mindig olyanokat mondogat, hogy legyek kedves meg figyelmes a nőkkel, ne legyek link pasi, stb. blablabla... :-) Azért igyekszem majd odafigyelni!

Elkezdtem rettenetesen komolyra venni a fürdetéseket. Olyan pancsolást csapok, hogy 2 méteres körzetben semmi nem marad szárazon. Eddig a hálóban fürödtem, de tegnap eláztattam anya ágyát, úgyhogy lehet, hogy be kell költöznöm a nagy fürdőkádba, mert így nem fog tudni aludni az ágyán szegény. Apa persze annyira nevet rajtam, hogy folyik a könnye fürdetés közben. Imádok rúgkapálni a vízben, de mindezt iszonyatos erővel és sebességgel. A fürdés végére több a hab, mint a víz, úgy felverem a vizet. Nagyon élvezem. Közben persze kiabálok, nevetek hangosan, sikongatok és csapkodok kézzel-lábbal. Ha tudnátok, milyen jó....! Hmm! :-)

Nincsenek megjegyzések: