kedd, július 03, 2007

A hétvége

Tegnap este hazaérkeztünk a vendégeskedésből. Vasárnap a keresztszüleimhez mentünk, mert keresztanyának meglepi bulit szerveztek a 30. születésnapjára. Persze semmit nem sejtett az egészből, mert elmentek a családdal ebédelni, mi pedig alig hatvanan, elbújtunk náluk. Amikor hazaértek, mindenki előbújt, volt nagy meglepődés, sírás-rívás-nevetés, úgyhogy igazán jól sikerült az egész. Aztán hajnalig buliztak a "nagyok", a gyerekek hancúroztak, én meg nagyokat aludtam. Reggel negyed hatig fel sem keltem, aztán ettem kicsikét és aludtam tovább, hogy tudjanak még aludni anyáék is.Reggel felkeltünk, aztán annyira fáradt lehettem a sok alvástól, hogy gyorsan pihentem még kicsikét és átaludtam a fél napot :-). A többiek is hullák voltak, tengtek-lengtek, az ebédet is úgy ették, hogy az arcuk szinte vízszintesen volt az asztalon, a kanalat nem nagyon kellett emelgetniük, mert a fejük belelógott a tányérba. Én nem tudom, mi van velük, de lehet, hogy nem bírják az éjszakázást és reggel persze némi pálinkaszagot is éreztem a levegőben terjengeni... Lehet, hogy ezért?!

Ja, és el is felejtettem megemlíteni, hogy most először aludtam máshol és nem otthon a saját ágyikómban. Kaptam kölcsön egy utazóágyat, szerintem irtó kényelmes volt és nagyon jót aludtam. Anya el akarta hozni a légzésfigyelőmet, persze otthon felejtettük, úgyhogy anélkül aludtam(tunk). Én meg nagyon büszke voltam anyára, mert nem figyelgetett folyton, hogy lélegzem-e, pedig félt, hogy pánikolni fog miatta :-). Nem is értem, mert a nővérem születésekor még nem is volt ilyenjük és mégis egészen jól aludtak... :-)

Nincsenek megjegyzések: