hétfő, július 16, 2007

Hőség

Nehezen viselem ezt a nagy meleget. Úgy alszom, hogy tiszta víz a hajam közben. Nagyon meleg van, amitől nem nagyon tudok aludni napközben, aztán meg nyűgös vagyok, mert nem pihentem ki magam. Ördögi körforgás...

Tegnapelőtt vettünk egy nagy kerti medencét. Három méter széles, és 76 cm magas. Van benne vízforgató, nagyon szuper! Én még nem fürödhetek benne, de a család tegnap már kiélvezte, még a vendégeink is pancsoltak! Apa meg csinált nekem az erkélyen kiskádba vizet és ott pancsoltam én is. Nagyon élveztem, irtó szuper volt! Az egész lakásunk olyan volt, mintha nyaralnánk valahol, vagy strandon lennénk. Mindenhol törülközők, vizes lábnyomok, naptej, úszószemüveg, kiskád, csónak, gumimatrac.... El se kellene mennünk nyaralni, van itt minden! :)

Kaptam egy felfújható kiscsónakot. Anya olyat akart, ami elég nagy ahhoz, hogy feküdhessek benne és akkor a Balcsira sem kell vinnünk kiskádat, mert jó lesz ez az esti fürdetéshez is! :)
Elsőre sikerült venni egy kicsit, amiben csak ülni lehet, mert olyan kicsi, úgyhogy ez majd jó lesz jövő nyárra. Aztán vettek egy nagyobbat, annak az alja is felfújható és nagyon szuper. Tegnap kipróbáltuk, a barátaink kisbabája még csónakázott is vele a medencében! :)

Azt hiszem, ma is lesz egy kis fürdőzés, már nagyon várom!

Nincsenek megjegyzések: