szombat, december 05, 2009

Mikulááááás!



Pénteken végre megint eljutottam a bölcsibe, hosszú kihagyás után. Bár a köhögésem még mindig nem múlt el teljesen, de nem is vészes, úgyhogy meglátogattam a pajtásokat! :) A legfontosabb persze az volt, hogy tegnap jött a Mikulás a bölcsibe. Egy igazi nagyszakállú, zsákos Mikulás, aki tudott rólunk mindent! Tudta, hogy szeretem a verdákat és azt is, hogy mostanában kevesebbet jártam a bölcsibe a mindenféle vírusok miatt. Nagyon szimpatikus Télapó volt és engem szólított ki legelőször. Kicsit bátortalanul, anya kezét szorongatva azért kimentem és elvettem az ajándékomat. Utána már felbátorodtam és többször megpróbáltam beszédbe elegyedni a Télapóval, de el volt foglalva a többi gyerekkel is. :)
Mikor vége volt a bulinak, a bölcsisekkel átmentünk Csömörre autókkal. Ott van minden évben Mikulás kisvasút, ami elvisz egy másik Télapó házához. Felültünk a kisvonatra és végigdöcögtünk a falun, aztán megérkeztünk a friss kürtőskalács illatú házikóhoz, ahol ott ült egy lustább és kevésbé szimpatikus Télapó. Adott ő is ajándékot, de a nevemet nem tudta és nem is volt igazán barátságos. Végül elpityeredtem és közöltem anyával, hogy a másik jobban tetszett, mert ennek nem jó a feje!!! :):):)
Hulla fáradtan értünk haza jó késő este, de tele voltam élményekkel és jól is éreztem magam. Aztán jöhetett a várakozás, hogy itthon vajon meglátogat-e minket a nagyszakállú.
A többiről majd később írok. :)

Nincsenek megjegyzések: