hétfő, december 28, 2009

Karácsony minden mennyiségben

Lassan eltelik a karácsony, bár már vége van az ünnepnek, még nincs vége a jövés-menésnek, ez általában minden évben így van nálunk. Csuda sok minden történt az elmúlt napokban, nem is tudom, hol kezdjem.
Először is isteni lett a mézes sütink (vagyis Alexáé), csodájára járt mindenki!

24-én apa beletornászta a fát a tartójába, aztán kitartóan vártuk, hogy jöjjön a Jézuska és díszítse fel nekünk. Én akkora izgalomban voltam, hogy összevissza simogattam a fát és már azzal is elégedett lettem volna, ha úgy marad díszek nélkül. :)

Aztán apával elmentünk kenyérért, és mire hazajöttünk, csodaszép csillivilli fa várt itthon. Nagyon boldog voltam, gyönyörű fa!!! Onnantól kezdve ment az izgalom, hogy mikor lesz végre sötét és teszi oda a Jézuska a fa alá az ajándékainkat.
Délután szépen kirittyentettük magunkat, aztán elmentünk Ica mamához. Neki is volt szép fája, és ott is járt a Jézuska. Ott voltak Öcsiék is, volt nagy ajándékozás, örömködés, evés-ivás, úgyhogy jól telt az este.

Aztán hazajöttünk és a fánk alatt ott volt egy csomó ajándék!!! Jöhetett a kibontogatás és úgy tűnt, mindenki jól viselkedett, mert mindannyian kaptunk ajándékot. Kaptam mesekönyvet, verdás autókat többet is, vonatokat, verdás autópályát, ami kilövi az autókat (szuper jó!!!), gyurmakészletet, szóval gazdag karácsonyunk volt.

Másnap mentünk Piri mamáékhoz, ott is kaja-pia, karácsonyfa, ajándékok, ekkor már kész voltam a sok ajándéktól, de nagyon élveztem! Itt kaptam egy óriásdarut, ami magasabb, mint én és tud forogni, meg leengedni dolgokat és távirányítóval kell irányítani.

Aztán kaptam fa vasutat vonatokkal, itt is szuper karácsony volt. Innen aztán elmentünk Irén mamához és csak folytatódott az ajándékhalom, vonat, rajzolótábla, és még csak a második napja volt a karácsonynak. :)
26-án jöttek Sanyáék, az ő Jézuskájuk meg hozott nekem fúrógépet, hát ez is egy szuper találmány! Mondjuk a felnőtteknek már kicsit égnek állt a haja, amikor több órája csak nyomtam a fúrót. :)

Tegnap itthon pihiztünk, ma meg megyünk meglátogatni Bence és Máté barátomat, majd mesélek arról is!

Nincsenek megjegyzések: