kedd, december 22, 2009

A gentleman

Anya szerint én egy igazi illedelmes, amolyan régimódi gentleman vagyok - aminek persze ő irtóra örül. :)
Pl. ma azt mondtam anyának, hogy ő egy szép királykisasszony! Aztán ha pl. tévé előtt ülünk és anya megborzong, akkor elrohanok egy takaróért, és betakarom, hogy ne fázzon. Alexának ha fáj a lába, vagy apán találok egy sebet, elfutok kenőcsért és segítek bekenni, miközben megsimogatom, hogy "semmi baj!". Tegnap pl. anya fürdött, én meg bementem hozzá a fürdőszobába, aztán egyszer csak gondoltam egyet és azt mondtam neki, hogy "becsukom inkább az ajtót, nehogy megfázzál!". A múltkor pl. köhögött, én meg hoztam neki a gyógyszeremet a konyhapultról. Ha cipekedik, azonnal rohanok és segítek neki cipelni. Ha takarít, törlöm a port én is, vagy ha virágot locsol, akkor segítek locsolni. Ha eszem valami kekszet, ropit, ilyesmit, mindig megkínálok mindenki mást is. Múltkor pl. mentünk ki a hóba és láttam, hogy apának nincs harisnyája, mint nekem. Erre mondtam anyának, hogy majd én veszek apának is egy harisnyát, nehogy megfázzon. Ha pl. anya, apa vagy Alexa felöltözik szépen, mindig megjegyzem, hogy milyen csinosak.
Anya reméli, hogy megmaradnak ezek a jó szokásaim, mert ő történetesen nagyon büszke rá, hogy ilyen vagyok! :)))

Nincsenek megjegyzések: