szerda, június 10, 2009

A mi házunk

Elnézést, ha mostanában kicsit ritkábban írok, de a költözés előtti utolsó hetek miatt folyamatos rohanásban vagyunk állandóan. Szinte minden nap reggeltől estig "menés" van, legalább 3-5 helyre minden nap. Én néha egyik mamával vagy másik mamával vagyok, hogy nekem könnyebb legyen, de azért néha én is jövök. Viszont ez arra jó, hogy kezdem szokni a gondolatát, hogy az az új ház is a mi házunk lesz. Először csak kategórikusan közöltem mindenkivel, hogy "ez nem a mi házunk, menjünk haza", de most már, ha kimegyünk, azt mondom, hogy "ez a mi házunk". :) Szóval fejlődök. Furcsa lesz biztosan, mert lesz saját szobám, meg új ágyam, helye a sok játéknak és egy nagy kert, ahol végre egész nap kinn lehetek. Jövő héten költözünk, úgyhogy emiatt ritkábban írok és utána is nehézkes lesz, amíg nem kötik be az internetet... Addig is szorítsatok, hogy minden rendben legyen és ha "letelepedtünk", jelentkezem! :)))

Nincsenek megjegyzések: