szombat, június 20, 2009

Beköltöztünk!

Sikeresen lezajlott a költözés, délután négyre itt volt minden cuccunk, este tízre már minden bútorunk a helyére került összeszerelve és másnap estére már az összes doboz is zsák ki lett csomagolva, minden bekerült a helyére. Jó gyorsak voltunk, ki is tikkadtunk rendesen, de megérte, mert gyönyörű szép lett minden és már nincs más dolgunk, mint élvezni az új otthont. Nekem nagyon tetszik, hogy kinn a kertben lehet rohangálni, pedig még csak egy nagy földes terület a kert, de ez is nagyon izgi. A mai nap kivételével (ma esik az eső), egész nap kinn vagyok az udvaron vagy a teraszon. Van kinn kis székem, asztallal, úgyhogy elkezdtem kipakolni a játékok egy részét is. :) Már tollasoztam is és fociztunk párszor, jó dolgunk lesz itt nekünk, azt hiszem. A szobám nagyon szép lett, kaptam egy csúszdás ágyat, ami alatt bunker van és szuper az egész. Sajnos (anyáék szerint sajnos) nem alszom még benne, de a bunkerjába jókat lehet játszani, ezt nagyon élvezem. A csúszda is tetszik, meg az egész szoba, talán egyszer majd alszom is benne. :)
Így néz ki:

Nincsenek megjegyzések: