hétfő, augusztus 11, 2008

Esküvő

Szombaton voltam életem első esküvőjén és meg kell mondjam, eléggé tetszett a dolog. :) A szertartást mondjuk átaludtam, de a végére felébredtem. Kicsit meg is tapogattam a koszorús lányokat, mert tetszett a ruhájuk.

Kisebb fennakadások és eltévedések után nagy nehezen megtaláltuk a vacsi helyszínét, ahol kezdődött a buli. Megismerkedtem egy csomó rokonnal, akiket még nem láttam. Itt is megállás nélkül csak futkostam, azt hiszem, én táncoltam a legtöbbet egész éjjel. Volt, hogy csak nekem zenélt a zenekar. Én meg a terem közepén magamban roptam és szuper jól éreztem magam. :) Aztán fél tizenegy felé elaludtam, úgyhogy utána sajna haza is jöttünk.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Its ok if the appearance of your blog is not good. The important thing is the topic or the content of your blog.