péntek, augusztus 29, 2008

Dumagép

Nagyon rászoktam a dumálásra. Azt tudjátok, hogy eddig is azt a kategóriát erősítettem, amelyiknek be nem áll a szája, de most már utánozom is a szavakat, azaz beszélek magyarul :-).
Apa legnagyobb örömére, aki eddig attól félt, hogy kínaiul fogok megszólalni, mert az eddigi beszédem inkább hasonlított arra, mint a magyarra. :-)
Na szóval, kezdem mondani a szavakat, már jó sokat tudok és ha mondanak valami újat, akkor próbálom utánuk mondani. Ez néha még kimerül abban, hogy az első szótagot mondom, de van amikor az egész szót sikerül akár elsőre. Ja, és már mondatot is mondtam, megvolt az első összefüggő mondatom tegnap reggel!!! Felébredtem, azonnal felpattantam (Rugóláb Jani kutyafüle hozzám képest), majd meláttam, hogy apa nincs ott anya mellett az ágyban és így szóltam anyához: Apa elment. :-))))

Nincsenek megjegyzések: