vasárnap, augusztus 17, 2008

Alvás

Tegnap Ica mamánál voltunk névnapozni, volt egy kis családi összejövetel. Odafelé a kocsiban elaludtam kb. negyed órára és persze érkezéskor felébredtem. Ott meg egyáltalán nem volt időm aludni, mert játszani kellett a nagybátyámmal, meg ilyesmi, szóval tényleg elfoglalt voltam. Az egésznek az lett a következménye, hogy hazafelé 3/4 6-kor elaludtam a kocsiban és sikerült annyira beájulnom, hogy reggel 3/4 8-ig aludtam. :-) Anyáék meg nem mertek este lefeküdni, mert folyamatosan azt várták, hogy mindjárt ébredek, de persze nem ébredtem. Valamikor hajnalban sikerült leráncigálni rólam a farmert (abban aludtam addig!!!). Így viszont jó kedvvel, kipihenten ébredtem. Aztán napközben is aludtam 2,5 órát. Azt hiszem, nem lehet rám panasz... :-)

Nincsenek megjegyzések: