csütörtök, augusztus 14, 2008

Csúszda

Ma megtanultam fejest ugrani csúszdáról a medencébe. Eddig nem igazán izgatott a csúszda, bár néha lecsúsztam róla, sok jót nem láttam benne. Aztán ma jött a megvilágosodás, hogy milyen mókás dolgokra lehet ezt használni! :-) Most megy az ugrálás folyamatosan és legtöbbször víz alá érkezem. Eddig víz alatt nem igazán úsztam, de most ez is nagyon tetszik. Ügyesen becsukom a számat, lábtempózok és felemelem a fejem a vízből, mintha tanítottak volna úszni, pedig a babaúszás kimaradt az életemből... Anyáék most épp azt fontolgatták, hogy télen is el kellene vinni engem úszodába, mert hihetetlen vízfüggő vagyok. Imádom, ennél jobb szórakozás nincs is! :-)
Eddig a medencében úszkálás is úgy ment, hogy valaki folyamatosan fogott, de most olyan bátor vagyok, hogy simán nekiindulok egyedül és ha véletlenül süllyedek, akkor ügyesen egyedül ki tudok jönni a víz alól. Nem is igénylem, hogy segítsenek, pedig eddig mindig kellett valaki mellém. Anyáék persze most se hagynak egyedül, amit nem is értek, mert mutogatom nekik, mennyire ügyes vagyok egyedül is, de egyelőre még nem bíznak bennem. :-)

2 megjegyzés:

Olá sou Adrielle, mãe, mineira, casada e apaixonada pela vida. írta...

Adorei, achei muito interessante!
Visite meu blog.

www.vivendoaoextremo.blogspot.com

Beijos e abraços!

Névtelen írta...

Gomen kudasai.