szerda, június 25, 2008

Sorry...

Kicsit elhanyagoltam az írást mostanság, de mentségemre legyen szólva, hogy irtó sok volt az elfoglaltságom. :-)
Múlt héten hétvégén szombaton lementünk Jászfényszarura a mamáékhoz, ahol szuper jól éreztem magam. Volt pancsolás a kertben, hancúrozás a veteményesben, le-föl futkosás, hintázás, stb. szóval igen aktívan telt. Elvittek a búcsúba is, ahol koncert, ringlispiel, stb. - de ezt átaludtam, úgyhogy semmit nem láttam belőle.
Vasárnap aztán a szomszédainkkal elmentünk az Állatkertbe. Az elejét még láttam, az elefánt etetésre még bementem, sőt a zsiráfokkal is találkoztam, de a tigriseknél már aludtam, mint a bunda. Érdemes engem elvinni bárhová is??!! :-)
Délután, amikor hazajöttünk, egész végig pancsoltunk Alexával kinn a kertben, meg a szomszéd kislánnyal, nagyon jól éreztük magunkat.

Hétfőn Apával voltam délelőtt, délután megint pancsi. Tegnap meg egész nap vásárolgatni voltunk, apának meg nekem vettünk új ruhákat. Tudjátok a vásárlást imádom. Most is jól bírtam és megettem életem első Mc Donalds kajáját egy adag sült krumpli formájában. Remélem, ezt keresztanya nem olvassa.... Na jó, nem volt hirtelen más megoldás és ez valami isteni finom volt!!! :-)

Nincsenek megjegyzések: