csütörtök, június 19, 2008

Névnap és 14. hónap

Tegnap volt a névnapom és ma lettem 14 hónapos. :-)
Az előbbinek még nem sok jelentősége van az életemben, bár anya reggel folyamatosan mondogatta, hogy "boldog névnapot", én meg ezen jót mulattam. Persze fogalmam sincs, mit jelentett, amit mondott... Kaptam egy gyerekülést szülőktől, nagyszülőktől közösen, nagyon szép és kényelmesen elférek benne, úgyhogy tetszik.

A 14. hónap adatairól meg elég nehéz írnom, mert a mérlegen nem hagyom magam megmérni, a magasságomat képtelenség megmérni, és a fogaimat se nagyon engedem megszámolni. Szóval... csak annyit tudok mondani, hogy kb. 11 - 12 kg között vagyok, kb. 80 cm körül vagyok, és kb. 13-14 fogam van. Vagy valami ilyesmi... :-)
Okos vagyok és szép - legalábbis anya mindig ezt mondja, úgyhogy lassan kezdem elhinni neki. Már mindent eszek, amit a nagyok, mindent értek, amit mondanak, néha meg is csinálom, amit kérnek. Dumálok egész nap, be nem áll a szám, csak még mindig a saját szótáram szavaival. Futok, szaladok, lemászok az ágyról egyedül ügyesen. Fel még nem sikerül, mert túl magas... Egyre ügyesebben lépcsőzök, ezt is imádom. Locsolom a virágokat, kannával és slaggal is egyedül. Imádom a gyerekeket, sokat bandázok a szomszédokkal. Úgy tűnik, kezdek áttérni a napi egy alvásra, ez a hetem már így alakult. Éjjel viszont jókat alszom, és reggelente mostanában tovább alszom, mint eddig (kb. 1/2 9).
Hát ezek a 14 hónapos száraz tények. :-)

Nincsenek megjegyzések: