kedd, június 10, 2008

Külföld

Hétvégén megvolt az első külföldi utam. Na jó, nem mentem túl messzire, csak Komárno-ba, de mégis elmondhatom, hogy először hagytam el az országot. (Amiből persze semmit nem lehetett érzékelni, mert ott is mindenki magyarul beszél.)
Szóval anyáék egyszer, kb. 8 évvel ezelőtt voltak Korfun nyaralni, ahol összeismerkedtek egy nagyon kedves szlovákiai magyar párral és azóta is tart a barátság. Őket mentünk el meglátogatni és nagyon jól éreztük magunkat. Szép nagy házuk van, volt jó nagy terem játszani, sok-sok játék, nagy kert, aranyos játszópajtással, aki a kislányuk, szóval igazán jól éreztem magam. Aludni se nagyon értem rá, estére meg elájultam, mint akit lecsaptak és nagyon jókat aludtam. Azt hiszem, élvezném, ha mindig kertesházban lennénk...
Voltunk sétálni a belvárosban is, ahol megkóstoltam életem első fagyiját is. Nem igazán ízlett, túl hideg volt, de azért picit ettem belőle. A tölcsér jobban bejött! :-)

Nincsenek megjegyzések: